طبیعت آذربایجان

طبیعت آذربایجان

 

 عکسهایی از طبیعت آذربایجان ، منطقه آزاد ارس

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 تصویری از کوه (کیامکی) در خرداد ماه

 

این هم عکس منطقه سیه رود جلفا ، نمایی از روستای نوجه مهر  و  امامزاده سید محمد آقا

 

 نمایی از حاشیه رود ارس (آراز)

اگه تونستی منو پیدا کنی؟؟؟

 

این عکسم که شاهکار دوربین گوشیمه از (آبشار آسیاب) سیه رود گرفتم که به نظر من

در نوع خودش میشه گفت که واقعا کم نظیره!!!

 

 

همه عکسارو با گوشی N86 گرفتم ، امیدوارم که خوشتون بیاد...



نظرات شما عزیزان:

حاجی
ساعت23:46---6 اسفند 1391
باشه قبوله@

به شرطی که یه عکسم از اون امامزاده که هوایی گرفتی بذاری؟؟؟پاسخ: مرد هست وقولش. فردا منتظر حذف وبلاگت باش! یادت باشه بی خودی هم بهونه نیاری!


حاجی
ساعت20:57---3 اسفند 1391
خوب اینکه ناراحتی نداره ققنوس جون ،

من خودم هم توی وبم از این کارها زیاد میکنم

یه عکس از اون لاله زار و یا از اون آبشار بزار...


پاسخ:باشه قبوله هر چند که اصلا دوست ندارم عکس واقعیم رو توی وبم بزارم ولی با این همه قبول میکنم. فقط شرطش اینه که بازنده باید وبلاگش رو به کلی حذف کنه ، قبول؟؟؟


حاجی
ساعت9:20---25 بهمن 1391
ناقلا همه اینا رو که از توی اینترنت کپی کردی!!!!

اگه توی گوگل یه سرچ کنی فراونه از این عکسا>

ها ها ها...پاسخ:اولا حاجی جون هیچ کدوم از این عکسا توی اینترنت به جز اینجا نیست، ثانیا کنار همشون خودم هم عکس انداختم،هر کدومو که میگی نشون بدم. البته: اول باید یه شرط ببندی ، تا بیخودی به دیگرون تهمت نزنی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,

] [ 1:18 ] [ ققنوس ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه